Sjećate li se Frondija? Onog zamamnog vafla s puuuuno punjenja? Ako vam je trebalo neko vrijeme da se prisjetite, onda ste baš dobro prepoznali izazov u kojem se našao Kraš. Nakon redizajna i novih okusa, došlo je vrijeme da nas Frondi i videom podsjeti koliko je ukusan.
Frondi je legendarni vafl koji je generacijama uveseljavao nepca nakon ručka. Ili prije, ako bismo se prošvercali da nas roditelji ne vide. No, mlađe generacije baš i nisu najbolji frondaći s Frondijem iz jednog jednostavnog razloga - ne poznaju ga. Agencija Šanavala je dobila priliku pomladiti Frondi putem novog dizajna ambalaža i kreativnom kampanjom približiti ga publici. Naš dio vafla u ovom procesu bio je osmišljavanje i izrada animacije koja je će pokazati da je Frondi puuuuuuun okusa! Napravili smo minimalističku animaciju baziranu na tipografiji koja doslovno prenosi benefite proizvoda. Dizajnom u animaciji koja iskorištava prazan prostor vizualizirali smo poruku da u Frondi vaflu ništa nije prazno, a zanimljive tranzicije savršeno odgovaraju kratkom formatu koji ne opterećuje mlađu populaciju sa sve kraćim vremenom fokusa.
No, da ne duljimo dalje, vjerujemo da je najbolje da sami pogledate videe:
Klijent: Kraš
Agencija: Šanavala
Animacija: Moglo