Auto TO se bavi prodajom rabljenih automobila. Ali nije to tek još jedna u nisu auto-kuća. Auto TO, za razliku od konkurencije koju su pomno analizirali, želi prikazivati život, a ne samo proizvod.
U automobilskom svijetu nije prevelika mudrost zaključiti da fokus treba staviti na upravo na automobil. No, kada se radi o brendu koji pod sobom ima puno različitih automobilskih marki i modela, onda ne postoji onaj jedan kojeg je moguće jako istaknuti. Pogotovo u spotu koji traje tek 12 sekundi. Ipak. u tome se sjajno snašla ekipa iz Ureda za ideje koja je postavila kreativni koncept videa. Video prikazuje jednu svim roditeljima poznatu životnu situaciju kada se kreće na put.
Moglo se pak pobrinuo za cijeli paket - snimanje, casting, pronalaženje lokacije, te zatim montažu, grading i sound editing u postu.
Klijent: Auto TO
Agencija: Ured za ideje
Produkcija: Moglo
Redateljca: Hani Domazet
Direktor fotografije: Lutvo Mekić
Zvuk: Đorđe Stevanović
Colorist: Matej Subotić