
Inovativna linija dodataka prehrani iz Yasenke nosi naziv VITAMIN CØDE i po svemu izlazi iz okvira tipičnih farmaceutskih proizvoda. Ova linija proizvoda želi se približiti mlađoj generaciji, mladim zaposlenim ljudima, majkama, ali i starijoj populaciji zasićenoj morem istih reklama i poruka.
Cilj je educirati ih i stvoriti dugoročnu povezanost s brandom. I ne – VITAMIN CØDE ni po čemu ne želi nalikovati tipičnim farmaceutskim reklamama. Mi smo se uhvatili tog izazova - od skice do finala.
U fokusu kampanje su dva ključna proizvoda – multiCOMPLEX i neuro B-kompleks – ali spotovi nikako ne smiju zanemariti ostatak linije. E, pa, upravo ta široka lepeza proizvoda unutar linije poslužila nam je kao inspiracija za spot. Vibrantne, razigrane boje i odvažna tipografija prenesene su u karakter TV spotova kroz kolorit, ritam i dinamičnu izmjenu kadrova. Hrabar, svjež i suvremen stil postigli smo brojnim match-cut sekvencama koje animaciji daju ugodan i svjež flow. Krajnji rezultat je upečatljiv i ugodan, pun energije i odvažan – baš kao što VITAMIN CØDE izgleda i djeluje na organizam.




Ovaj će spot svakako razbiti rutinu TV programa, barem što se reklamnih blokova tiče, a verzije naših spotova prilagođeni društvenim mrežama će se savršeno uklopiti u online svijet vrlo promišljene estetike i impresivnih animacijskih efekata. U svakom slučaju, mi smo u ovom projektu uživali i veselimo se sljedećim prilikama za pomicanje granica u ovoj – ili bilo kojoj drugoj industriji.